Followers

Tuesday 28 April 2009

The things that close and precious to u???

Madam Paramjit Kaur my ELP(English Language Proficiency) lecturer..one day ask us to bring and show the things that very close to us. Tiba2 je dia panggil nama aku jadi org first tunjuk benda apa yg penting dan berharga bagi aku..haha..aku tunjuk la benda tu ialah Gambar Mamaku..yg mmg selalu ada dalam dompet aku...aku cerita r sket bila mama aku bagi gmbar tu kat aku sume..haha..seingat aku aku amik gmbr tu dari mama aku masa aku ngan mama balik dari pasar dan masa tu mama baru amik gmbar dari kedai gambar..hehe..org lain pun ada cite masing2..Anis bawa friendship diary..Pika ngan Faezah show their rings..Merylin tnjuk dia nyer watch,Tina ynjik dia punye boyol air,Sophia tnjuk bracelet from her mum,Izzad shows his tie from his dad,Din shows us the bag from Pika,Fifi shows her handphone..huh..i like the class..hehe..tq Mdm.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...