Followers

Friday 29 May 2009

Inikah Kesudahannya??


Huhu..Setahun sudah berlalu..mcm lagu alleycat la plak..tapi..mmg r setahun mmg dah berlalu..14 Julai 2008 aku daftar Kolej Kediaman Aman..skrang masa untuk aku tinggalkannya..there are so many memories that i shared with all my friends here. Sebenarnya kali ini adalah kesudahan yang terakhir bagi aki tinggal di asrama setelah 4 tahun pengalaman tinggal di asrama..apa yang aku dapat ckp asrama memberi berjuta pengalaman kpd aku. Dari aku umur 16 thun sampai aku umur 20 thun..dari bangku sekolah hinnga aku menjejakkan kaki aku ke alam dewasa ni..boleh dikatakan mmg aku menghabiskan masa remaja aku di asrama..Siapa sangka?/..huhu..tapi mmg agak menyedihkan la bila terpaksa meninggalkan asrama ni..bukan sbb aku sayangkan bangunan ni..tapi sebab aku rindukan segala kenangan aku di sini..Kenangan yang banyak mengajar aku erti sebenar sebuah kehidupan dan yang plg penting kehidupan membuat keputusan..susah!!..Klu ada org yg bleh kira nilai kesedihan dalam hati aku ni..aku xtahu la berapa nilainya..Bagaimanapun "My Life Must Goes On"..tabah dan redha dengan segalanya!!..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...