Followers

Thursday 16 April 2009

Sahabat atau kawan



Apa perasaan aku sekarang aku pun tak tahu..tapi apa2 pun..aku juz nak cite sket tntang kwan2 aku...hurm...5 org sumenya..Aku,Faiz,Muiz,Taqim ngan Hadzizan..memang Allah temukan kami berlima untuk menjadi kenalan..Pada awalnya semua masih belum mengenali hati budi masing2..dan Alhamdulilah mmg kami sangat rapat..makan sama,keluar sama,hang out sama..tapi mungkin kehendak Allah juga lah..hari demi hari bila semua mengenali diri masing2,kami semakin renggang..keegoaan masing2 adalah pemisah kami berlima..aku akui aku pu ada ego aku sendiri dan keegoan aku tidak kurang hebatnya...ntahla..aku pun xtahu...aku menulis isi hati aku ini bukan untuk menuding jari kepada sesiapa..tetapi hanya sekadar menyampaikan isi hati aku...huhu..sedih pun tak guna..yang pasti kami berlima bukan pada haluan yang sama..semuanya ada cita-cita,kehendak,impian masing2..biarlah kita berpisah asalkan kita redha dengan perpisahan ini,dan ingat bahawa hubungan kita sebagai saudara seislam tdk akan terputus dengan apa cara sekalipun..Selamat Sahabatku..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...