Followers

Tuesday 28 April 2009

Sungai Congkak dan Kisahnya..

Hari tu hari sabtu,pagi2 lagi aku keluar g breakfast ngan Omar..entah xpernah2 aku kuar breakfast hari minggu..haritu rajin plak..then masa kita org tgah makan datanglah Abg Z..senior aku..aku tanya dia"Nak g mana bang?", dia ckp nak g Sungai Congkak..nak mandi manda..best dia ckp..20 minit je dari tempat ktaorg..aku pun tanyala dia jalan nak ke situ..dia pun ckp la..bla2...then aku pun blik,masa balik tu Omar gila2 nak g sangat Sungai Congkak..kebetulan pada masa tu romate Omar juga Classmate aku ada pinjam motor YDP..Omar pun pinjam la motor tu...nak dijadikan cerita ktaorg pun decide la nk pegi gak..sambil2 aku pergi tempah Chalet utk my class vacation b4 the exam..pegi la kami..aku yg drive mto coz Omar xtahu jalan..haha..tgah asyik memendu dan bersembang..kami tibalah di laluan motor Tol Bt9 Cheras,hurm..tetiba je ada sekatan polis..aku dah cuak..haha..knapa???...aku xde lesen!!!!!!...ADUSSS!!...mampus aku...dan mmg betul pun aku disaman atas kesalahan tiada lesen memandu..argh..lpas tu teruskan la perjalanan...aku pun dah tension..xenjoy pun our trip that day..sampai skrang pun aku masih pening nak settlekan saman tu..adus...pengajaran di sini xde lesen jgn berani sangat!!...haha..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...