Followers

Tuesday 5 April 2011

Sorok Spender Bawah Selipar Jepun

Assalamualaikum..
aku dtg lagi untuk mengupdate vlog ini!..kali ni  dengan cerita yang agak hawt!..haha..tgokla!..pheeewit!..

yeah,KAU,dulu dan Kini...
cerita pasal buda-budak kelas aku la....dari 14 Julai 2008 hingga 5 April 2011...dari 20 menjadi 17 dari 17 menjadi 16...dan bermacam-macam cerita kisah duka dan gembira yang kami kongsi bersama sbg rakan sekelas...mane tidakknya dah almost 3 tahun asyik negok muke yg sama...ketiak ko hitam pun aku tau la!.perut ko berbulu pun aku tau la..ko sorok spender bawah silper getah dalam bilik air pun aku tahu sape punye!...hahahaha..sorry klu ade yg terasa..haha..tapi tu lah kami..budak-budak muzik ambilan Julai 2008,IPG Kampus Ilmu Khas..tapi lebih glemer dgn nama "the great 3.9" la..tu lah gelaran yg semua lecturer bg kat ktorg..haha...dan ade cerita panas terkini mgu ni kata seorng pensyarah..."selama 5 tahun saya jadi pensyarah,xpernh mind saya lost mcm nih"...haha..tergelak abes kitorg..hahah...ade la kisah disebaliknya..haha..
kembali ke KAU,dulu dan kini...hihik!(gaya dayah gelak)


 Ni Pedi Sumbak Parok (Rifdi)
 Ni pulak HIMOK( Hafizuddin)
Skeleton (Syafiq)
 Titas (Dayah)
 Fie Sandra (Felicia)
 Akak Diva (Anis)
 Kenapa Saya?? (Leng)
 Abu (KhairulAnuar)
 Abang (Ekmal Andsaler)
 Sophy Cupcake (Sophia)
 Grrrrrr (Khaidzir)
 Noh Judin
 Cik Gnoyo (Faezah)
 BuBle Blue (Ika)
Bulan Terang  Malam Jumaat  ( Christina)
 Ni sape lg klu bukan aku...irfan..huhu..

haha..setelah 3 tahun..dah banyak berubah..aku masih igt first time kitorg jumpa masa hari pendaftaran..aku daftar ngan sophia..budak kecik mana la ni..rupanya classmate aku...dan peristiwa HIMOK yang keluar dari UIA sebab kat sana kelas xmix laki pompuan (alasan paling bodoh!!)..hahaha...kami masih ade 2 tahun 1/2 lagi kat IPG tu..so.aku mengharapkan ke 16 kami semuanya akan grade tahun 2013 nnti..jgn ada lagi yang kecundang di tengah jalan..InsyaAllah...



Ceritera Classmate aku lah ni..
harap dapat update  lagi minggu ni..
...............................................................
aku tgh busy ngan  Amali actually..
esok ade amali kibod dan nyanyian
lusa pulak Alat Muzik Utama (Vokal)..
wish me Luck ya!..
Sekian,Assalamualaikum.

3 comments:

  1. kalau teringat2.. nak balik zaman dulu o.. mcm lagi best kan?

    ReplyDelete
  2. Muka nak letak yg bajet cute je HAHAHA :D

    ReplyDelete
  3. haha..bukan bajet cute..mmg cute pun...kah3..cute tang mana xtau la an..hahaha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...