Followers

Sunday 24 April 2011

1st GIVEAWAY by HAJAR HASAN

Assalamualaikum...
haha..
kali ni aku nk try nasib join contest ni..owh random.org please lah pilih saya!..haha...poyo nk mati!..haha..ok..firstly millions thanks to Cik Hajar Strawberry for this give away!..klu dia first time buat..aku plak first time juin!..haha...ok lah tu...


so rakan blogger yang lain mareh join same!...cepat2..sampai 22 MEI 2011, pukui 11.59...haha..katanye la!...
walaupuam hadiah xseberapa,joinlah dengan ikhlas..so Cik Hajar,saya join dengan  ikhlas..xmenang pun xpe..klu menang lg bgus!..haha..
ok for those interested just tekan sini------->join contest
Good Luck everyone!....


Thanks Again Cik Hajar Hassan!..


dengan ini anda dengan rasminya di tag untuk entry ni...



okay...life is great even unexpected.
...................................................
Assalamualaikum.

2 comments:

  1. teehee~ yeaahhhooo! lawatan rasmi dari pihak penganjur. thank you sudi join. thanks a lot! all the best ya. ;)

    ReplyDelete
  2. haha..baiklah pihak penganjur...saya teruja mendapat ucapan all the best dari pihak penganjur..haha...satu perkembangan yang baik!..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...