Followers

Wednesday 20 January 2010

Penantian Selepas Penungguan

Assalamualaikum Malaysia!!..apa emosi anda hari ni??..pelbagai orang punyai pelbagai emosi..itu adalah satu fitrah"kata Pn. Hoh An Nui..Phsycology Lect."..cuma jgnlah biarkan emosi kita menguasai diri kita!!..hurm..susah jgak tu..huhu..entahlah ap yg mengetuk kotak fikiran aku ni supaya meronakan lafaz naluriku..hulala..i jz read bout 3 my friends' blogs..tertarik dgn isu2 yg mereka cuba ketengahkan..mcm2..idea2..




Yesterday result aku kuar...g SUP..kul 11.15..dye tutup..kata bukak balik kul 2.30pm..aduh menunggu lagi la...penat seyh..++nervous+takut...kul 2.15 Pn. Hoh kasi aku kuar awl coz.a.cond kat clazz rusak..panas..mcm dlm "oven"..dye pun xtahan aku ase..hehe..tq mdm..g cafe jap yg kena turun tangga yg sgt tinggi..beli teh "o" ais..minuman paberet aku tuh..then Fifiey call late SUP dah buka..aku g dengan relxnye..haha..bagi IC..amik slip..huhu..result turun la...0.02..xpe la Alhamdulilah..dulu 3.70..skunk 3.68..English Studies turun dr A ke B+..huhu..aku dah agk coz exam agk cucah la ri tue..


All my friends seem improved a lot..dah ramai yag dpt dean..dr sem lepas..Congrate Guys..Semalam call mama..she said..ok la..dun worry2..keep struggling for the coming semester!!..InsyaAllah Ma!!..I Love U!!



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...