Followers

Sunday 17 January 2010

Coretan Hidup Yang Baru





Syukur kepada Allah kerana masih memberi peluang untuk aku teruskan memusing roda kehidupanku ini..Bila aku renung kembali pada kenangan2 dulu yang banyak mengajar aku erti kehidupan, aku merasakan nikmat kesyukuran yang tidak terhingga. Kini aku bejaya melanjutkan pelajaran ke peringkat ijazah sarjana muda selepas 3 semseter dalam program persediaan. Berbakikan 4 tahu
n dalam program ini sememangnya aku amat mengharapkan ihsan dari Tuhanku untuk sentiasa memberkati pembelajaran aku di sini. Aku mengambil kos Ijazah Sarjana Muda Pendidikan dalam bidang Pendidikan Muzik...satu cabaran yg bukan mudah untuk ditempuhi bagi org2 mcm aku yg kurang mahir dalam ilmu muzik. Namun aku sering percaya bahawa apabila aku tidak gentar dalam menghadapinya aku akan berjaya melakukannya. Aku mendaftar subjek Asas Pendidikan Muzik,Teori Muzik,Kecekapan Kibod,ELP,Education Philosophy,Teori Perkembangan kanak-kanak,Pengurusan GERKO ,TITAS dan Aural dan kemahiran Muzikal. Subjek sem ni agak menarik dan tidak kurang agak mencabar.
Tekadkan semangat demi org yg tersayang
. Masih bersama classmates yg sama semasa persediaan dulu kerana hanya kami 17 org sahaja tg mengambil jurusan muzik bagi ambilan 2008. Hurm...

(memikirkan apa yang akan terjadi lg bila roda2 kehidupan sentiasa berpusing tanpa henti)




Wassalam

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...