Followers

Wednesday 18 May 2011

Aku Stress..

Assalamualaikum...
Aku Sangat Stress....







  • Aku Stress bile time exam macam nih..
  • Aku Stress bila hari exam tu menyebabkan aku tertunggu-tunggu
  • Aku Stress bila aku kena Diet
  • Aku Stress bila aku lapar
  • Aku Stress bila aku bosan
  • Aku Stress bila aku malas study
  • Aku Stress bila semua lagu yang aku dengar pun aku bosan!!
  • Aku Stress bila aku kene packing barang
  • Aku Stress bila aku kene pindah rumah
  • Aku Stress bila aku fikir nak angkat semua barang tu ke rumah baru
  • Aku Stress bila kawan aku tanya "kat Kampung Ke??'..
  • Aku Stress bila aku g amik duit kat ATM
  • Aku Stress bila aku dapat tahu yang aku dah xde duit
  • Aku Stress bila mengenagkan tarikh elaun akan masuk lagi
  • Aku Stress bila aku rasa aku bodoh
  • Aku Stress bila aku asyik fikir nk dapat semua A dlm exam
  • Aku Stress bila aku rasa bosan baca buku
  • Aku Stress bila aku kene tunggu Sem depan untuk shopping lagi
  • Aku Stress bila teringatkan orang yang bukan ingat aku pun

huh..banyak giler sebab aku Stress...haha..walaubagaimanapun...aku menghadapi semua Stress tersebut dengan Senyuman!..hahaha...sbb mana mungkin hidup aku tercabar tanpa stress-stress tersebut...hahaha..
klu  korang oun stress jugak...cube senyum je..haha..try lah kot2 menjadi!..haha...

tapi aku xstress bila aku mengadu pada Allah..Alhamdulillah..tetapkanlah hatiku padaMu Ya Allah..tunjukkanlah aku jalan yang benar supaya sentiasa mendapat keberkatan dariMu..

...............................................................
Esok 1st paper..
Pengurusan Tingkahlaku dan  Bilik Darjah
dah baca tapi belum study..
mcm mana tuh?..
sbb stress lah..
hahaha..
Good Luck kpda semua yang nak amik Exam gak..
Aku doakan yang terbaik untuk korang..
InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...