Followers

Friday 12 February 2010

Chinese New Year

Sebenarnya aku baru blik sembhyang jumaat ni...hulala..sebelum tu Assalamualaikum..
Malam ni aku nak balik kampung..yahoo!!..lamo doh aku xblik dumoh ..walaupun baru sebulan lebih..haha..rindu ma so much..tapi sebenarnya aku xberapa sihat sejak kebelakangan ni..2 hari lpas sampai hari ini..aku kene sakit gusi..aduh..sakit sgt..tadi aku g hospital ade ke patut Dr. tu bagi paracetamol...huhu..kat Guardian pun ade..disamping aku sakit gusi tu..ade satu lagi kesakitan yg aku alami sekarang..SAKIT HATI..aduh...kalu ikutkan nak fikir mmg stress la aku ngan masalah yg kecik ni..tapi ckup mengganggu pikiranku..so terima kasih kepada org2 yg telah mendengar luahan perasaan aku ni yg terbuku dalam hati hampir nak meletus..



.....ntah la aku pun xtahu laig ape aku patut tulis..mungkin kerana stress menguasai diri aku..
Ya Allah..hanya kepada Mu hambamu memohon..ampunkan dosakau dan ringankanlah bebanan ku..Tabahkanlah hati hambamu agar aku dapat menempuhi segalanya dengan redha..
Selamat Pulang~~harap2 balik nti semuanya akan kembali seperti biasa,...!!

2 comments:

  1. Ceritakan pengalaman saudara Irfan dalam menjalani aktiviti PBS di sekolah kelak. ;)

    ReplyDelete
  2. semsetinya la...haha..first tyme kan..hoho..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...