Followers

Sunday 10 October 2010

101010

Assalamualaikum....Hallo!!..apekah khabar anda??..sihat?..owh..aku xlah berapa sihat..ade sedikit flu dan cough...hohok..tapi Alhamdulilah..masih boleh menjalankan aktiviti harian seperti biasa....syukran Ya Allah...

Ha?..tajuk entry?..gempak?..haha.I'm sure bukan aku saje yg terfikir benda tu as I can see ramain yg post kat FB pasal 101010..menarik sgtke??..agak la kan..hehe..but for me I'm prefer 111111..hurm..next year tuh!..haha..mesti lagi ramai yg nk khwin la.nk bertunang la,nk buat tu nk buat ni on that day..its ok,tapi bila pun hari2 yang diciptakan Allah sememangnya semuanya baik2 ...InsyaAllah.


Owh..nak kongsi sket pasal my latest experience last week n will be continue till next week..huhu..that is about Sound Recording..of course for me It was an awesome experience!..hehe..
Cite recording ni bermula bile Puan Nadiah(Lecturer Vokal) pilih aku,Jacson,Syafiq,Grace dan sekutu-sekutu yang lain untuk record lagu bagi koir raksasa yang melibatkan semua students from Music Department. Katanye untuk hari warga pendidik Satu Malaysia hari sbtu ni kat Stadium Bukit Jalil.

Fisrt2 tu cuak gak r..mcm mana nk record..haha..tapi seb baik ade kwan2 gak..hehe..xla gelabah sangat..
5lagu kene record..Satu malaysia.Kurik Kundi...dan lain2..so far dah 2 hari baru 2 Keping lagu yang siap...huh..penat kot..haha..so ade 3 keping lagu lagi tu..tiga hari lagi la mksudnya..owh..
Apepun aku dan sekutu2 aku try untuk enjoy sesi recording tu so xla tension..haha..tapi bile dengar balik lgu tu..memang berbaloi r..huh..hope to share it dgn korang..InsyaAllah..aku cube amik lagu tu dari En. Shahril (Juru Rekord berkaliber )..hehe....


(Recording ramai2..)

(Grace..)

(ni aku la....ngeh3..)



ok..Till meet again!..
Take care ye sayang!..untill now I'm still addicted to your smile!

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...